dimarts, 25 de febrer del 2014

Alemanya

Aquest estiu vaig anar a Alemaya amb els meus amics del cor.Anàrem en autobús i tardarem 24h
a arribar a Nüremberg.
Fèrem aquest viatge per a fer intercnvi amb un cor alema.Una companya i jo ens allotjarem en casa d'una xica molt simpàtica,amb la meua companya i aquesta xica anàrem a veure llocs culturals com esglèsies,catedrals,tendes típiques,restaurants..i a vore un concert que feien tots els anys i és molt famós aon anava un muntó de gent.
En aquest viatge també anàrem a Polònia perquè ens venia bé i fèrem un altre intercanvi amb un cor de sòls xics polacos.Amb aquest cor fèrem meys coses,anàrem de compres,al riu i fèrem concerts.

Quan vaig arribar a Quart,vaig estar molt contenta de veure la meua família però trista perquè m'ho vaig passar genial.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Mar Salas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada