divendres, 6 de juny del 2014

EL DIA DE LA REPRESENTACIÓ DE SPOT



Només alçar-me del llit em va invadir una sensació de nerviosisme per que em podia equivocar en l’obra que més tard tenia que representar i tots es posarien a riure de mi. Em vaig trobar als meus amics en la porta del institut, una vegada estàvem dins ens vam preguntar-nos per si ens la sabien i tots vam dir que mes o menys sí. Quan vàrem passar les classes i ens tocava representar l’obra ens vam posar de veritat molt nerviosos, quasi ens sentíem tremolosos. Una vegada estàvem en l’aula on teníem que representar l’obra  no paràvem d’assajar l’ultima vegada avanç d’actuar. En aquest moment estàvem asseguts observant com els feien els altres equips, amb molt poc de espai utilitzaven molt bé l’escenari. Ja estava a punt de tocar-nos i de sobte va dir el nostre professor “vos toca equip 3” i en aquells moment el nostre cor palpejava molt ràpid és trobava a punt d’explotar però, ens vàrem tranquil·litzar, no m’han recorde com, una vegada estàvem a dalt vam posar el que necesitavem per a fer l’escenari i vam actuar. Una vegada vam acabar ens adonarem de que no el havíem fet mal.


BORJA MONSÁLVEZ POZO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada