dilluns, 13 de gener del 2014

El meu primer dia al futbol

Bon dia! Hui estic en Cadet A del UDQuart. Quan vaig començar la meua carrera futbolística, jugava al CDJManisense, en un camp que el van reemplazar per un cementeri, que es troba a Manises. Quan vaig començar a jugar, era porter, però no m'agradava, i ara sóc migcentre. El primer dia vaig estar nerviós perquè no coneixia quasi a ningú, però poc a poc en vaig fer amic de tots. 
                                                                                     
Alberto Parra Lòpez

16 comentaris:

  1. creus que arribaras a se jugador profesional?

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja tinc varies ofertes de 40 milions d'euros pero no hem vaig a anar.

      Elimina
    2. 40 milions de monedes d'un centim?

      Elimina
    3. 40 milions de monedes del teu pais.

      Elimina
    4. No crec que arribes a guanyar tants diners, sobretot jugant al Quart de Poblet

      Elimina
    5. No crec que arribes a l'Alcorcon

      Elimina
  2. Vols arribar a ser jugador de primera divisió, i en que equip voldries jugar?

    ResponElimina
  3. Molt bon article,i jo crec que varés fer bé en canviar d'equip al UD Quart.Si arribes a ser professional ens comprem una casa amic

    ResponElimina
  4. m'agrada el teu blog, pero es molt soso.

    ResponElimina
  5. M'agrada el teu article perque ami me a passat el mateix

    ResponElimina
  6. Bon dia company, m'ha agradat molt el teu article, ja que s'assembla molt al meu, estic d'acord en tot el que dius, molt ben triat.
    Un salut, amic.

    ResponElimina