dimarts, 21 de gener del 2014

EL MEU PRIMER DIA DE CLASSE

Bon dia! Ara estic en tercer curs de l'institut, però recorde el primer dia que vaig entrar. Vaig mirar les llistes i no coneixia quasi a ningú.

El primer que vaig sentir quan vaig entrar a classe va ser por, tot em pareixia molt extrany comparat amb el col·legi.

Quan vaig conèixer els meus companys em van parèixer molt simpàtics,encara que al principi un poquet callats. El primer dia vam dir els nostres noms i el col·legi que anàvem.
Besets!
Mar Salas.

14 comentaris:

  1. Hola Mar, ja em coneixes jajaja m'alegre de tindre a una persona tan simpàtica com tu a classe.

    ResponElimina
  2. sóc Mar, moltes gracies. Tú també eres molt simpàtica.

    MAR SALAS

    ResponElimina
  3. El meu primer dia, va ser molt paregut, em sentia mes xicoteta que mai.
    Sonia Muñoz

    ResponElimina
  4. Mar sóc Arianne, que volia dir-te que jo al principi també sentia el mateix i ara pense que son molts simpatics tots.

    ResponElimina
  5. Mar, jo també vaig sentir el mateix. M'ha agradat molt el teu article.

    Yosely Navarro.

    ResponElimina
  6. Hahaha :D. Això és normal; el primer dia d'institut jo també estava molt espantat perquè tot era nou per a mi.
    Ara estic molt content perquè he conegut a molts amics i amigues de veritat i estic molt satisfet amb la meua classe. Sou tots i totes molt simpàtics i agradables! :)

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Estic d'acord amb tu perque el meu cas es paregut.

    Julia Marí.

    ResponElimina
  10. Bon dia Mar, no et preocupes que això li ha passat a tothom, fins que no portes una setmana a l'institut no t'acostumes. M'agradat, molt bó i sincer,
    Un salut, Moisés Almazán Díaz 3ºC.

    ResponElimina
  11. Bon dia Mar. Has triat un tema molt curiós, la veritat. Jo crec que ha tots ens ha passat això, no conéixer a ningú, començar de cero.. Si, un poc incomode, ¿no? Però al llarg del temps tot es passa, coneixes gent genial, fas nous amics..
    Bé, m'ha agradat molt el teu blog.
    Enhorabona, un bes. Irene Lorente López 3ºC.

    ResponElimina
  12. m'agradat molt,esta molt bé,jo també vaig sentir el mateix
    meryem

    ResponElimina